کاپ فیلم | دنیایی از فیلم و سریال

http://cupfilm.rzb.ir/

کاپ فیلم | دنیایی از فیلم و سریال

دانلود رایگان سریال و فیلم های سینمایی با آرشیوی گسترده | دنیایی از فیلم و سریال

دانلود رایگان سریال و فیلم های سینمایی با آرشیوی گسترده | دنیایی از فیلم و سریال

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. اضافه شدن قابلیت پخش آنلاین و یک سری تغییرات

    158 مشاهده 0 پاسخ cupfilm_admin
  2. انجمن جدید و زیبا

    233 مشاهده 0 پاسخ cupfilm_admin
  3. فیلم یا سریال خود را درخواست کنید!

    711 مشاهده 3 پاسخ cupfilm_admin
  4. راه اندازی چت روم اختصاصی کاپ فیلم

    194 مشاهده 0 پاسخ cupfilm_admin
فیلم سینمایی فوق العاده عمیق (دوبله فارسی)
خلاصه داستان :
داستان فیلم:

این فیلم بر اساس وقایع واقعی است که در دهه 1970 ، عمیق ترین چاه جهان با عمق بیش از 12 هزار متر در منطقه مورمانسک برای اهداف تحقیقاتی حفر شد. در حین حفاری ، حسگرهای لرزه ای شروع به جمع آوری صداهای عجیب و غریب کردند ، انفجاری رخ داد که منجر به وقایع عرفانی شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 60
خوب بد جلف 2 ارتش سری
خلاصه داستان :

خوب بد جلف 2 ارتش سری


داستان فیلم:

فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری (The Good, the Bad, the Corny 2) گروهی ضدانقلابی به ریاست دکتر مدنی(فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ مأموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگرهای فیلم ارتش سری انتخاب می‌شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریباً همه چی را به هم می‌ریزند و…


درباره فیلم:

فیلم The Good, the Bad, the Corny 2 محصول کشور ایران و در ژانر اکشن ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی پیمان قاسم خانی در سال 1399 ساخته شده است. در فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری بازیگرانی چون حامد کمیلی، پژمان جمشیدی، ریحانه پارسا، سام درخشانی، و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 54
خوب بد جلف
خلاصه داستان :

خوب بد جلف


داستان فیلم:

فیلم خوب بد جلف (Khoob Bad Jelf) بعد از شهرت پژمان جمشیدی ، جایی که تهیه کننده ای با بازی ویشکا آسایش قصد دارد کارگردانی یک فیلم پلیسی را به مانی حقیقی بسپارد و اصرار دارد از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در فیلم استفاده کند. همین موضوع باعث می شود این دو نفر درگیر اتفاقاتی غیر منتظره، خارج از فیلم و سینما شوند.


درباره فیلم:

فیلم Khoob Bad Jelf محصول کشور ایران و در ژانر اکشن ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی پیمان قاسم خانی در سال 2017 ساخته شده است. در فیلم خوب بد جلف بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 53
فیلم مورتال کامبت 2021 (زیرنویس فارسی)
خلاصه داستان :

فیلم مورتال کامبت 2021 زیرنویس

داستان فیلم:

فیلم مورتال کمبت (Mortal Kombat) فیلم مورتال کمبت که برگرفته از یک بازی ویدیویی پرطرفدار به همین نام است، حول مبارزه قهرمانان بزرگ زمین در برابر دشمنان فرازمینی می گردد. در فیلم Mortal Kombat یکی از مبارزین مشهور هنرهای رزمی ترکیبی به اسم «کول یانگ»، به دنبال گرد هم آوردن بزرگ ترین قهرمانان زمین است تا در نبردی خطرناک و مهلک به مصاف دشمنان فرازمینی بروند و بشریت را نجات دهند.


درباره فیلم:

فیلم Mortal Kombat محصول کشور استرالیا و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Simon McQuoid در سال 2021 ساخته شده است. در فیلم مورتال کمبت بازیگرانی چون Jessica McNamee، Joe Taslim، Josh Lawson، Lewis Tan، و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 50
فیلم مرد مورچه ای و زنبورک (دوبله فارسی)
خلاصه داستان :

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک (دوبله فارسی)


داستان فیلم:

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp) اسکات رویایی درباره جنت ون دین (میشل فایفر) می‌بینند، کسی که مانند انت‌من از لباسی استفاده کرد که باعث کوچک سازی او شد و این در حالی است که برعکس اسکات، او هرگز موفق نشد به اندازهٔ طبیعی‌اش باز گردد.


درباره فیلم:

فیلم Ant-Man and the Wasp محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Peyton Reed در سال 2018 ساخته شده است. در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک بازیگرانی چون Evangeline Lilly، Michael Peña، Paul Rudd، Walton Goggins، و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 48
فیلم مرد مورچه ای 1 (دوبله فارسی)
خلاصه داستان :

فیلم مرد مورچه ای 1 (دوبله فارسی)

داستان فیلم:

فیلم مرد مورچه ای (Ant-Man) اسکات (پل راد) که به دلیل سابقه کیفری قادر نیست شغل آبرومندی داشته باشد، تصمیم می گیرد به خلافکاری به نام لوئیس (مایکل پنا) ملحق شود و به خانه ای دستبرد بزند. اما اسکات در این خانه به جز یک لباس که فکر میکند لباس مخصوص موتوسواران هست چیزی پیدا نمی کند. به همین جهت وی لباس را به منزل آورده و پس از پوشیدن آن متوجه می شود که این لباس، یک لباس عادی نیست. اما پس از بازگشت به منزلی که لباس را از آن دزدیده دستگیر می شود. اسکات بزودی متوجه می شود که این لباس خارق العاده را دانشمندی به نام هنک پایم (مایکل داگلاس) ساخته و حالا این دانشمند قصد دارد از اسکات استفاده کند تا...


درباره فیلم:

فیلم Ant-Man محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Peyton Reed در سال 2015 ساخته شده است. در فیلم مرد مورچه ای بازیگرانی چون Corey Stoll، Evangeline Lilly، Michael Douglas، Paul Rudd، و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 47
فیلم اخراجی ها 3
خلاصه داستان :

فیلم اخراجی ها 3
داستان فیلم:

فیلم اخراجی ها 3 (Deportees 3) جنگ تمام شده، اخراجی ها و دیگر هم‌رزمانش به شهر برگشتند و هر کس در پی کسب و کاری است، یک برنامه زنده تلویزیونی در تلاش است تا تعدادی از رزمندگان را برای حضور در یک برنامه دعوت کند، شرایط نامساعد حال یکی از هم‌رزمان او را راهی بیمارستان می کند، اما بر اثر حوادثی در سطح شهر دیر به بیمارستان می رسد و تا پای شهادت پیش می رود و این بهانه ای برای حضور همرزمان سابق در بیمارستان می شود که حالا هر یک‌شان و شخصیتی جدید دارند.


درباره فیلم:

فیلم Deportees 3 محصول کشور ایران و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 2011 ساخته شده است. در فیلم اخراجی ها 3 بازیگرانی چون اکبر عبدی، بهنوش بختیاری، Daryoush Anbarestani، کمند امیرسلیمانی، و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 46
فیلم اخراجی ها 1
خلاصه داستان :

فیلم اخراجی ها 1

داستان فیلم:

فیلم اخراجی ها (Ekhrajiha) مجید از اراذل جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می داند. مجید تصمیم می گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می شوند. برای حضور آنها در جبهه، مخالفت هایی وجود دارد اما با ضمانت میرزا و یکی دیگر رزمنده ها آنها به پادگان آموزشی می رسند...


درباره فیلم:

فیلم Ekhrajiha محصول کشور ایران و در ژانر اکشن ، جنگی می‌باشد و به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 2008 ساخته شده است. در فیلم اخراجی ها بازیگرانی چون Abdolreza Akbari، اکبر عبدی، ارژنگ امیرفضلی، Sepand Amirsoleimani، و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 45
فیلم اخراجی ها 2
خلاصه داستان :

فیلم اخراجی ها 2

داستان فیلم:

فیلم اخراجی ها 2 (Ekhrajiha 2) اخراجی‌ها اسیر شده و به اردوگاهی به سرپرستی رسول می‌روند از طرفی خانواده آنها که قصد مسافرت به مشهد را داشتند اما منافقین با ربودن این هواپیما و فرود آن در کشور عراق، صدام حسین قصد سوء استفاده تبلیغاتی دارد و به افراد درون اردوگاه دستور می‌دهد که در روزی آهنگ واویلا لیلی را در جلوی خبرنگاران بخوانند و برقصند و ربوده شدگان هم درخواست پناهندگی کنند در صورتی که در آخر برگه درخواست پناهندگی را پاره کرده و اسرا سرود ای ایران را می‌خوانند.


درباره فیلم:

فیلم Ekhrajiha 2 محصول کشور ایران و در ژانر اکشن ، جنگی می‌باشد و به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 2009 ساخته شده است. در فیلم اخراجی ها 2 بازیگرانی چون اکبر عبدی، ارژنگ امیرفضلی، Daryoush Anbarestani، Sepand Amirsoleimani، و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 44
فیلم جومانجی 1 سال 1995 (رایگان) دوبله فارسی
خلاصه داستان :

فیلم جومانجی 1 سال 1995 (رایگان) دوبله فارسی


داستان فیلم:

فیلم جومانجی (Jumanji) آلن پریش جعبه بازی عجیبی را پیدا می کند پس با دختر همسایه تصمیم می گیرد این بازی را انجام دهد، اما این بازی یک بازی معمولی نیست و باعث اتفاقات خطرناکی می شود و آلن به درون بازی کشیده می شود، سالها بعد خواهر و برادری بازی را پیدا می کنند و دوباره اتفاقات عجیبی رخ می دهد آنها باید همراه با آلن به این بازی خاتمه دهند...


درباره فیلم:

فیلم Jumanji محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Joe Johnston در سال 1995 ساخته شده است. در فیلم جومانجی بازیگرانی چون Bonnie Hunt، Jonathan Hyde، Kirsten Dunst، Robin Williams، و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 43

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان